Livrare și garanție

1. Livrarea produselor

Livrarea produselor se va face oriunde in tara (Romania), prin intermediul unor firme de curierat rapid.

TERMENUL de LIVRARE al produselor este cuprins intre 24 de ore si 10 zile lucratoare.

Livrarea comenzii

In Bucuresti se poate ridica de la punctul de lucru in 2 - 3 ore de la confirmarea comenzii.

S.C. AUTOGUT INVENT S.R.L. isi rezerva dreptul sa efectueze confirmarea comenzilor inainte de onorarea lor prin contactarea clientilor.

In cazul in care clientul nu este gasit la adresa mentionata, el va fi contactat telefonic de catre firma de curierat.

Receptia produselor reprezinta acceptul clientului ca produsele au ajuns in stare buna.

Factura constituie contractul de vanzare/cumparare conform legislatiei romane in vigoare. Clientul isi exprima acordul explicit la semnarea facturii cu privire la faptul ca a primit produsul (produsele) care este (sunt) conform cu comanda si cu nevoile acestuia.

S.C. AUTOGUT INVENT S.R.L. isi rezerva dreptul sa intarzie sau sa anuleze livrari ale produselor comandate daca acestea nu pot fi onorate din motive independente de S.C. AUTOGUT INVENT S.R.L. care includ: incendii, explozii, inundatii, epidemii, greve, actiuni guvernamentale, razboaie, acte de terorism, proteste, rascoale, tulburari civile sau alte impedimente de forta majora conform uzantelor legii romanesti.

Valoarea maxima a daunelor ce pot fi platite de S.C. AUTOGUT INVENT S.R.L. fata de orice client in cazul nelivrarii sau a livrarii necorespunzatoare este valoarea sumei incasate de S.C. AUTOGUT INVENT S.R.L. de la acest client.

Produsele se afla in ambalajul original, sigilat, al producatorului si sunt asigurate pe tot parcursul transportului, pana la livrare.


- Nu se admit la retur piesele cu ambalaj deteriorat si lipsite de accesoriile originale, piesele care au fost deja montate.

- Indiferent de modalitatea de livrare cumparatorul are obligatia de a verifica existenta tuturor actelor aferente tranzactiei, lipsa acestora generand neacordarea garantiei. Receptia marfurilor vandute se face la sediul cumparatorului. Cumparatorul se obliga la preluarea marfii comandate si livrate.

- Cumparatorul poate refuza marfa livrata daca sunt semne vizibile de deteriorare sau in caz de nefunctionare, in termen de 24 de ore de la livrare, insa va anunta vanzatorul in termen de 3 ore de la preluarea marfii. Nu se accepta returnarea marfii livrate dupa acest termen. - Prin exceptie se accepta returnarea marfii livrate in cazul in care vanzatorul a livrat eronat sau in cazul in care marfa este in garantie, cu respectarea riguroasa a prevederilor garantiei.

- Nu se accepta la retur marfa vanduta cu promotie, marfa nepusa in ambalajul original, marfa comercializata de alti agenti economici, marfa returnata fara respectarea prevederilor de mai sus.

- Plata transportului pentru produsele trimise (tur-retur) in vederea solutionarii garantiei va fi impartita astfel: de la client catre S.C. AUTOGUT INVENT S.R.L. - plata va fi efectuata de catre client; de la S.C. AUTOGUT INVENT S.R.L. catre client - plata va fi suportata de catre noi.


ATENTIE! Pentru piesele originale ( OE) importate la comanda expresa a clientului NU se accepta retur la marfa vanduta.


2. Garantia


Garantia se acorda conform Legii 449/2003, termenul de garantie acordat este de 18 luni de la data facturarii pentru piesele de folosinta indelungata.

Prin piese de folosinta indelungata se face referire la: ambreiaje, arcuri, amortizoare, articulatii planetare, elemente de caroserie, elemente de directie, elemente de frana, semnalizatoare, stopuri, cabluri, pompe, radiatoare, tobe si tevi de esapament, rulmenti, fise de bujii, piese de electromotor si alternator, piese de motor in miscare.

Pentru produsele care au garantie acordata de producator aceasta se va aplica conform cu documentatia producatorului.

Produsele care prezinta in perioada de garantie defecte de material sau de fabricatie, vor fi inlocuite cu altele.

Piesele ce fac obiectul unei garantii vor fi insotite obligatoriu de urmatoarele documente:

· factura de achizitie;

· dovada montarii intr-un service autorizat (deviz de lucru care sa contina felul lucrarii, factura pentru prestarea serviciilor);

· descrierea defectului constatat sau a deficientei;

· copie dupa certificatul de inmatriculare sau cartea de identitate a masinii pe care a fost montata piesa;


Nu se acorda garantie sau se anuleaza in urmatoarele cazuri:

· piesele nu au fost montate intr-un service specializat (autorizat);

· piesele prezinta urme de lovituri, zgarieturi, indoituri sau actiunea unor factori externi;

· piesele prezinta o uzura normala;

· piesele se defecteaza in urma unui montaj necorespunzator;

· defectiunea este cauzata de lipsa verificarilor la timp sau periodice;

· piesa a fost montata intr-un ansamblu cu alte piese defecte sau modificate;

· piesa prezinta deficiente din cauza unui accident de circulatie sau de lata natura (socuri termice, electrice, mecanice);

· piesele de uzura a caror longevitate depinde de timpul de utilizare a vehiculului.


Nu se accepta la retur piese cu ambalaj deteriorat, (rupte, scrise, murdare), fara ambalaj sau incomplete.

Nu se acorda termenul de garantie de 18 luni pentru urmatoarele categorii de produse: accesorii auto, filtre (aer, ulei, combustibil), curele de distributie si de transmisie, elemente de aprindere, becuri, stergatoare parbriz, solutii spalat parbriz, uleiuri, aditivi, antigel, lichid de frana, care sunt consumabile.


3. Returnarea produselor

Returul de marfa se va face in termen de maxim 10 zile, de la data cumpararii.

Pentru a returna unul sau mai multe produse trebuie sa urmati urmatorii pasi:

- verificati ca piesa sa nu aibe urme de montaj, lovituri iar ambalajul sa nu fie deteliorat;

- daca din diverse motive produsul nu este identic cu cel pe care doriti sa il schimbati, nu montati si nu aduceti modificari piesei primite;

- va rugam sa ne contactati telefonic sau pe adresa de email cand doriti sa trimiteti returul (la sediul nostru din Calea Plevnei, Nr. 145, Sector 6, Bucuresti, sau prin curierat rapid);

- sa ambalati produsul corespunzator pentru a proteja ambalajul original (NU lipiti etichete, banda adeziva pe ambalajul original deoarece coletul va fi refuzat.);

- sa introduceti factura(bonul fiscal daca este cazul) in colet;

- sa etichetati coletul cu Expeditor si Destinatar;

- dupa ce coletul ajunge la noi, acesta va fi verificat pentru a se constata daca indeplineste conditiile de mai sus, in caz contrar acesta va fi refuzat;

- veti fi contactat telefonic de catre noi pentru a stabili modalitatea de returnare a banilor

Returnarea banilor se va putea face prin doua modalitati:

1. Prin transfer bancar in maxim 3 zile de la primirea coletului (sunt necesare urmatoarele: contul IBAN, numele titularului - obligatoriu cel de pe factura, si CNP).

2. Cash la sediul nostru.